Meet en Greet met Mieke uit the Biggest Loser

SlankeLijnBalans organiseert op vrijdag 14 februari een meet en greet met Mieke van den Elzen uit the Biggest Loser bij Noes Fiolet Studio’s.Tijdens deze bijeenkomst verteld zij haar verhaal over haar weg naar 40 kilo gewichtsverlies.

Veel mensen willen afvallen, maar willen en doen zijn twee aparte zaken. Mieke heeft het echt gedaan met alle ontberingen, maar ook met grote geluksmomenten.Kom luisteren naar haar verhaal en haal daar jouw motivatie uit.
Iedereen is welkom en de toegang is gratis!
Mieke is 46 jaar en moeder van 2 dochters en is al vanaf haar 18e aan het vechten tegen de overtollige kilo’s. Zij heeft de afgelopen 28 jaar geworsteld met allerlei dieeëten, pillen en poeders, maar zij werd alleen maar weer zwaarder als voorheen. Ook de mogelijkheid tot bewegen die geboden werden gingen niet door, zij had altijd wel een excuus om niet te gaan.Zelfs haar avontuur bij The Biggest Loser was bijna niet doorgegaan, en zij was op enig moment zelfs van plan het af te zeggen!

Herkent u zichzelf hier in? Lees dan verder, en kom vooral langs!

Vooruitlopend op de ontmoeting vroeg ik Mieke naar haar belevenissen tijdens en na The Biggest Loser;
“Ik kijk inmiddels met veel voldoening terug naar de periode in het klooster, de begeleiding was perfect!”
“De 14 weken weg van huis omringd door lotgenoten zorgde er voor dat het relatief gemakkelijk ging.”
“Maar voorop staat je eigen wil om te veranderen, de knop om te zetten.”
“Het moment dat je tegen jezelf zegt: Ik ben het waard om gezond en fit door het leven te gaan, en gezonde voeding en sport horen in een gezond leven.”
“In het begin wilde ik er ook niet aan, en was het heel erg zwaar, maar het wordt echt gemakkelijker, en op een gegeven moment is het je leven en weet je niet beter!”

“Ik ben 8 november uit het klooster gekomen en toen ging het eigenlijk pas echt beginnen.”
“Ik moest het nu echt helemaal alleen doen, maar ben nog eens 9 kg afgevallen!”
“Het ging hierna eigenlijk relatief gemakkelijk, want als je zoveel gezonder en fitter bent dan wil je nooit meer terug, ik voel me zoveel gelukkiger en gezonder als hier voor!” “Bijkomend voordeel is dat ik nu geen hoge bloeddruk en suiker meer heb en dus ook geen medicijnen meer gebruik, en dat wil ik echt zo houden”

Wilt u ook het hele verhaal horen van Mieke, kom dan op 14 februari vanaf 12.00 naar Noes Fiolet sport/fitness/dansstudio’s: Dakotaweg 265, 2905 AB Capelle ad IJssel

Geplaatst in Activiteiten, alert, Evenementen, Gezondheid. Reacties staat uit voor Meet en Greet met Mieke uit the Biggest Loser
