Gebiedsnetwerker Jennie Greevink stelt zich voor

Beste bewoners, ondernemers van Zevenkamp, graag stel ik mezelf aan u voor. Mijn naam is Jennie Greevink en ik werk voor de gemeente Rotterdam als gebiedsnetwerker in Zevenkamp. Ik ben de schakel tussen u en de gemeente Rotterdam. Graag ga ik met u in gesprek als u een idee heeft voor in de straat, buurt of wijk.
Ideeën of initiatieven die uw omgeving beter en leuker maken. De gebiedscommissie heeft een budget om uw plannen te verwezenlijken, ik kan u daarbij adviseren.

Afspraak in de wijk
Om uw idee te bespreken en verder te brengen, kunnen we afspreken op een locatie in de wijk (zoals bijvoorbeeld Leger des Heils, jongerencentrum Youngsters, zwembad Zevenkampse Ring) of bij u thuis.
Ik leg vervolgens een advies voor aan de gebiedscommissie, die beslist of uw bewonersinitiatief voor een financieële bijdrage in aanmerking komt.

Spreek mij gerust aan
Daarnaast ben ik met enige regelmaat in de wijk te vinden: fietsend of lopend.
En kan het zijn dat ik u ook actief benader met de vraag wat er speelt of leeft in uw directe woonomgeving.
Want door informatie met elkaar uit te wisselen bereiken we met elkaar wat we graag willen: maatwerk voor de wijk en een prettige leefomgeving.
Ik ontmoet u graag in de wijk!

Met vriendelijke groet, Jennie Greevink: 06 – 5787 7549, j.greevink@rotterdam.nl

Meer informatie over de gebiedsorganisatie en bewonersinitiatieven vindt u op http://www.rotterdam.nl/prinsalexander en op http://www.opzoomermee.nl/bewonersinitatief
Opzoomermee is de organisatie waar u in eerste instantie uw aanvraag voor een initiatief administratief uitzet dat verder wordt behandeld.
Bezoek ook eens de vrijwilligerswebsite http://www.onsalexander.nl

Vragen of klachten?

Meldingen Buitenruimte
Wilt u iets melden over de openbare buitenruimte? Dan heeft u drie mogelijkheden om dit te doen:
1) Via het Internet: www.rotterdam.nl/meldingen.
2) Gebruik van de BuitenBeter App [te downloaden op de mobiel, voor meer informatie www.buitenbeter.nl
3) Via 14010.

Stadswinkel
Voor burgerzaken, zoals aanvragen paspoort, rijbewijs of een geboorte aangifte kunt u terecht bij de Stadswinkel Prins Alexander op het Prins Alexanderplein 25.
Let op! U dient vooraf een telefonische afspraak te maken. Belt u hiervoor met 14010 (houd uw burgerservicenummer bij de hand)

Geplaatst in Activiteiten. Reacties staat uit voor Gebiedsnetwerker Jennie Greevink stelt zich voor
