KnutselClub Pippi in TakaTukaLand


Vanaf 11 november 2015 start speeltuin TakaTukaLand met een nieuwe activiteit, te weten de knutselclub Pippi.
Deze nieuwe activiteit is bedoeld voor kinderen van 4 tot 8 jaar.
Iedere woensdagmiddag van 14:00 u tot 15:30 uur kan je samen iets nieuws maken van karton, papier, stof en verf.
Aanmelden is wel nodig want er kunnen maximaal 12 kinderen meedoen.

De kosten zijn € 1,50 per kind en dat is inclusief materiaal, de entree voor de speeltuin en een bekertje limonade.
Aanmelden kan telefonisch via het nummer 010-4553799 (vragen naar de speeltuin) of per email naar: takatukaland@buurtwerk.nl
Adres van de speeltuin is Cole Porterstraat 400; 3069 ZD Rotterdam.

7 Reacties to “KnutselClub Pippi in TakaTukaLand”

  1. zevenkamp Says:

    Ik vernam vandaag van Kees dat deze half oktober weer gaat beginnen, je moet even de Facebook pagina in de gaten houden deze dagen, zo zei hij…groet Leo.

    Like

  2. Ineke Berg Says:

    Bestaat de knutselclub nog?

    Like

    • zevenkamp Says:

      Dat is een goede Ineke, geen idee, je kan het op Facebook (laten) checken…

      Like

    • zevenkamp Says:

      Ik heb even via een bericht geïnformeerd daar en even gevraagd om een activiteiten overzicht, komt goed…

      Like

    • zevenkamp Says:

      Check mijn reactie op de Blog

      Like

  3. Marjolijn van Kuilenburg Says:

    Ik zoek voor mijn kleinzoon (6 jaar) een cursus break-dance of iets dergelijks.

    Like

    • zevenkamp Says:

      Hallo Marjolijn, het eerste dat me te binnen schiet is SKVR en iets dichterbij Cursus&Zo, maar ook Unity99 (Roer in Zevenkamp) doet aan peutergym, want dat komt het dichtst in de buurt van wat je zoekt denk ik…

      Like


Geef een reactie

