Gratis Balletlessen in het RecreatieCentrum

Volgende week GRATIS Balletlessen in de spiegelzaal bij het ZWEMBAD Zevenkampse Ring!!!
Gratis dans week vanaf 19 september t/m 25 september 2016 voor alle leeftijden (van peuters t/m volwassenen).
Bijna alle dagen van komende week geef ik danslessen op verschillende tijden en niveaus (van beginners tot professionals).
Informatie Rooster op het prikbord bij de ingang van het Recreatiecentrum Zevenkampse Ring en onderaan het bericht.
De week wordt afgesloten op zondag 25 september met auditie voor twee selectie groepen (6-9 jaar van 13:00-13:45 & 10 jaar en ouder van 13:45-14:30).
Neem je vrienden mee en kom! Graag tot ziens!

Hieronder stelt Rossitza zich aan u voor;
Mijn naam is Rossitza Petrova en mijn passie is dans. Dat deel ik graag met anderen die ook van dansen en bewegen houden.
Ik ben afgestudeerd aan de Nationale Dansacademie van Bulgarije en ik heb gedanst bij Het National Ballet in Sofia. Als balletdocent ben ik ruim 20 jaar geleden in Nederland begonnen met lesgeven aan kinderen en volwassenen, van beginners tot professionals. Sommige leerlingen van mij hebben een actieve danscarrière bij verschillende professionele gezelschappen, anderen zijn dansdocent in dansscholen of werken voor Codarts.

Naar mijn idee wordt er te weinig klassiek ballet op een toegankelijk niveau aangeboden en dat wil ik graag veranderen. Deels hiervoor heb ik Stichting Quality Art opgericht, om met mijn vakkennis een bijdrage aan de maatschappij te kunnen leveren. Sinds een aantal jaren werk ik in de omringende wijken als een dansdocent in verschillende scholen en klassen. Binnenkort start ik ook met lesgeven in het Recreatiecentrum Zevenkampse Ring 301.

Naast alle andere stijlen is klassiek een van de belangrijkste technieken in dans. Het bevordert de proportionele ontwikkeling van het menselijke lichaam en is de basis techniek om een professional te kunnen worden. In alle dansacademies wordt het meest aantal lesuren voor klassieke lessen gereserveerd.
Individueel of in een kleine groep wil ik mijn kennis, aandacht en tijd investeren voor gemotiveerde belangstellenden.
Vanaf 19 september ga ik beginnen met lesgeven in de prachtige spiegelzaal van het zwembad Zevenkampse Ring.

Voor een afspraak kunt U mij mailen op rossitza.petrova@yahoo.com of via 010-4205580 010-2281443 of 06-19333060.
Tijdens de schoolvakanties zijn er geen balletlessen.

Groetjes, Rossitza Petrova

Maandag 17:00 17:30 Peuter&Kleuterdans 3-5 jaar
17:30 18:15 Selectie Ballet 6-9 jaar
18:15 19:00 Selectie Ballet 10 jaar & ouder
19:00 20:00 Ballet Volwassenen 18 jaar & ouder
Woensdag 09:15 09:45 Peuterdans 2-3 jaar
Donderdag & Vrijdag 15:15 15:45 Peuter&Kleuterdans 3-5 jaar
15:45 16:30 Ballet Selectie 6-9 jaar
16:30 17:15 Ballet Selectie 10 jaar en ouder
17:15 18:15 Ballet Volwassenen 18 jaar en ouder
‘s ochtends 09:15 09:45 Peuterdans 2-3 jaar
Geplaatst in Activiteiten, Actueel, Dansen, Recr7Kamp. Reacties staat uit voor Gratis Balletlessen in het RecreatieCentrum
