NL DOET in Taka-Tuka Land

In het kader van NlDoet zijn er komende zaterdag ook allerlei bezigheden in TakaTukaLand.
Zij zoeken helpers die het leuk vinden om:
– de waterplaats te mozaieken
– de bloembakken en potten te vullen met vrolijke plantjes
– te helpen met de plaatsing van de rookzuil

Doe je ook gezellig mee?!

Er staat een verzorgde lunch voor je klaar als je je vooraf opgeeft; dat kan via: takatukaland@buurtwerk.nl (graag vermelden hoeveel personen)
Zaterdag 11 maart van 11.00 – 15.00

2 Reacties to “NL DOET in Taka-Tuka Land”

  1. Sandy Stuiverman Says:

    Een rookzuil? Om te roken? Ik hoop dat ik me vergis! En dat in een kinderspeeltuin! Kan me ook niet voorstellen dat het oranjefonds zoiets ondersteunt, bah

    Like

    • zevenkamp Says:

      Ik zie het nu ook pas, had er nog niet bij stilgestaan, maar zou zo maar kunnen aangezien er daar onder de vrijwilligers redelijk wat mensen zijn die roken.
      Ook zonder zuil zou daar gewoon gerookt worden, als in de meeste speeltuinen.

      Like


Reacties zijn gesloten.

