Behandeling ziekte van mijn man – Dream or Donate

Ik kreeg deze oproep opgestuurd van Robin Kresner, die net als vele andere mensen bezig is voldoende fonds bij elkaar te verzamelen om Evelino te helpen met een alternatieve therapie/behandeling, hieronder de tekst zoals ook te lezen op de DreamorDonate website, de link naar een mogelijke donatie staat onderin het bericht.
Beste mensen,

Mijn naam is Kadriye Korsten 40 jaar en mijn man Evelino Korsten, 42 jaar oud en wij zijn ouders van 5 kinderen. Mijn man heeft deze maand een diagnose gekregen van alvleesklierkanker met uitzaaiingen naar de lever. Wij zijn enorm geschrokken van dit bericht.
Van de 5 kinderen zijn er nog 2 kleine kinderen van 10 en 5 jaar oud. En mede daarom willen we alles wat in ons vermogen ligt eraan doen. De gedachte dat ik als weduwe achterblijf met mijn kinderen die dan moeten opgroeien zonder vader is een hele nachtmerrie.

Onbehandelbaar in Nederland
Na een paar gesprekken met de arts in het ziekenhuis kwam het erop neer dat het ziekenhuis in Nederland niets meer kan doen. Het enige wat zij aanbieden is een chemotherapie waardoor het overlijden kan worden uitgesteld met maar een paar maanden en zelfs dat is ook nog maar 50% kans.
Er wordt ons naast dat geen verdere hulp aangeboden in Nederland omdat die er niet is. Wij hebben onderzoek gedaan naar alternatieve wegen, helaas kan dat alleen gebeuren in het buitenland en daarvoor hebben wij een bepaald bedrag nodig. Wij kunnen dit zelf niet bekostigen. Door de ziekte van mijn man kan hij niet meer zijn arbeid verrichten waardoor het inkomen van ons een heel stuk omlaag gaat.

Alternatief
Ik zal wat uitleg geven over de ziekte en de behandeling. In Nederland word de ziekte gezien als ongeneeslijk met een overlevingskans van nul. Toch zijn er meerdere mensen die deze ziekte als diagnose hebben gekregen die nog steeds in leven zijn vandaag. Deze mensen hebben alternatieve therapieën en/of behandelingen gevolgd en dat is precies wat wij ook heel graag willen gaan doen.

Wat wij nodig hebben is een bedrag van 25.000 euro. En dat is voor het volgende:
• Een behandeling in het Gerson kliniek van Hongarije
• Tickets voor de reis
• Al de kosten voor het strikte dieet waar mijn man zich aan moet houden, waarbij ook dure materialen moeten worden aangeschaft.
• Een 2-jarige therapie na/behandeling
• Kosten voor de lichaamsscans die mijn man moet ondergaan om het verloop van de ziekte bij te houden.

Alstublieft indien het in uw vermogen is om ons te helpen dit te verwezenlijken om de levensduur van mijn man te verlengen. Wij als gezin zijn u enorm dankbaar voor ook maar het kleinste beetje hulp wat u kan geven.

Ga naar nl.dreamordonate.com/dromen/behandeling-ziekte-van-mijn-man en laat uw hart spreken/doneren!

Geplaatst in Actueel, alert, Gezondheid, GoedeDoelen, Nieuws, Zorg. Reacties staat uit voor Behandeling ziekte van mijn man – Dream or Donate
