Webwerkzaamheden

De oplettende lezer was het wellicht al opgevallen, ik ben druk doende met de weblog
Aan de ene kant zijn door vele extra info de linker- en rechterkolom veel te lang geworden, wat veel te veel swipe en muisbewegingen vergt.
Ik ben nu begonnen met de rechterkolom, beetje bij beetje komt er informatie boven de banier (menu) tevoorschijn en ook de rechterkolom bevat links naar alle info.
De linkerkolom (met alle activiteiten op alle dagen) is zwaar verouderd, de meeste links werken nog wel, maar ik ga ze 1 voor 1 controleren opdat alles ook daar klopt.

Helaas heb ik wat langer nodig dan de mensen die de Zevenkampse Ring onder handen gaan nemen, maar ik doe het dan ook alleen, dan maar even geen vakantie 🙂
Mochten jullie in de nieuwe structuur dingen tegenkomen die (niet meer) kloppen, laat het me ajb weten, maar ook als je iets in een bepaalde categorie mist, vooral doorgeven!
Alvast bedankt voor de te nemen moeite en je geduld!

Geef een reactie

